Daily Bible Verse

Thursday, March 12, 2009

Tahun Baru Cina 2009

Macam biasa je, sambut Perayaan Tahun Baru Cina. Tak ada bakar mercun atau hias besar-besaran. Cuma bersihkan dan kemaskan rumah dan halaman luar. Hari sebelum tahun baru, balik ke Julau, sempatlah rakam beberapa gambar keadaan pasar Julau selepas ditinggalkan Banjir Mini. Lewat petang hari pertama balik semula ke rumah. Ada tetamu datang melawat. Tua dan muda, boleh tahanlah bilangan yang datang melawat. Bagi rakan-rakan sejawat, mohon maaf dari bumi hingga ke langit, kerana tak jemput ke rumah ( takde alasan ), kalau nak bagi juga alasan, Bajet Mini le. Alamak, mini lagi!. Apa boleh buat, maklumlah sejak kebelakangan ni, lepas semua yang naik tu, nampaknya tak banyak yang mahu turun! Yang turun minyak kereta le, tu pun turun sikit-sikit, masih mahal dari dulu. Tahun depan kalau ekonomi ada lonjakan pasti jemput punya.

Air Sungai Julau hampir sampai ke sisi jalan


Rakan-rakan Amos


Anak-anak muda dari Julau


Pelajar T5(2008) SMK Tinggi Sarikei


Rakan-rakan Samson


Pelajar 5A(2009) SMK Tinggi Sarikei


Pelajar T5(2008) SMK Tinggi Sarikei